❤ ČRNI PETEK - 40% POPUST NA POSTERJE!
(Velja do 30. november)

Pogoji poslovanja

1. nakupi

Pri oddaji naročila se pogodba za ta nakup izvede le, ko Hambedo potrdi naročilo s potrditvijo e-poštnega naloga. Potrditev naročila se samodejno ustvari z zbirko podatkov Hambedo brez ročnega pregleda. V primeru napake, kot je (vendar ne omejeno na) ceno, čas dostave itd., smo
pridrži pravico, da to popravi po dejstvu.

Morate biti vsaj 18 let, da se odobri naročilo na naši spletni strani.

Hambedo si pridržuje pravico, da popravi vse napake pri tiskanju. Vse slikovne informacije je treba obravnavati kot primer ilustracije; izdelkov ni zagotovljeno, da imajo enako natančen izgled in stanje kot slika primera.

2. cena

Vse cene vključujejo DDV na 25%. Ko je naročilo potrjeno, se lahko cene spremenijo le pod okoliščinami, ki niso del nadzora Hambedo, kot so (vendar ne omejeno na) znatne spremembe cen primarnih surovin, valutne spremembe ali spremembe DDV.

3. dostava – dobavni rok

Dostava je brezplačna za naročila, večja od 199 SEK. Za druga naročila, dostava je 49 SEK.

Dostava se pošlje prek DHL-a ali po pošti. Čas dostave je običajno 2 – 5 delovnih dni.

Tveganje transporta:
Prevzemamo odgovornost za tveganje za pošiljko med prevozom, to je tveganje, da se blago poškoduje ali izgubi med prevozom iz našega skladišča na kraj dostave. Prevzemate tveganje za vse povratne pošiljke za nas.

Nerešene oders
: Če ne zahtevate svojega paketa, si pridržujemo pravico, da zaračuna pristojbino v višini do 200 SEK za naše stroške dostave in dostave.

4. možnosti plačila

Hambedo poroča o vseh cenah, vključno z DDV. Stroški dostave veljajo. Pri oddaji naročila se ne dodajo nobeni drugi davki ali takse.

Vsa plačila in nadomestila se opravijo prek našega plačilnega ponudnika, Klarna.

Vračila kupnine bodo opravljena v 14 delovnih dneh po prejemu in odobritvi vaše prošnje za vračilo .

O vseh lažnih ali goljufivih naročilih se poroča policiji; bomo zagotovili vse bistvene informacije, kot so IP številke in druge pomembne podrobnosti.

V sodelovanju z Klarna bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švedska, vam ponujamo naslednje načine plačila. Plačilo se opravi na Klarna.

  • Plačilo v [14] dnevih: plačilni rok je 14 dni od pošiljanja blaga ali vstopnic/datum razpoložljivosti storitve. Najdete lahko popolne pogoje za trge, kjer je ta način plačila na voljo tukaj:  Združeno kraljestvo Nemčijo Švedske Norveško Danske Finskem Avstriji Švico in  Nizozemskem .
  • Financiranje: s storitvijo financiranja iz Klarne lahko plačate nakup v fleksibilnih ali fiksnih mesečnih obrokih v skladu s pogoji, navedenimi v blagajni. Plačilo obroka se plača ob koncu vsakega meseca po predložitvi ločenega mesečnega računa s strani družbe Klarna. Dodatne informacije o Slice it, vključno s pogoji in standardnimi evropskimi informacijami o potrošniških kreditih najdete tukaj za trge, kjer je ta način plačila na voljo:  Avstriji Združeno kraljestvo Nemčijo Švedske Norveško Danskem in  Finskem .
  • Neposredni bančni Transfer: na voljo v Nemčiji, Avstriji, Belgiji, Italiji, Španiji, poljski in nizozemski. Vaš račun bo bremenjen neposredno po namestitvi vašega naročila.
  • Direktna bremenitev: vaš račun bo bremenjen po pošiljki blaga ali vstopnic/datum razpoložljivosti storitve ali v primeru naročnine v skladu z sporočeni roki. O datumu (-ih) boste obveščeni po e-pošti.
  • Kartična plačila: na voljo na Švedskem, v Nemčiji in Avstriji. Znesek bo rezerviran na vaši kartici in bo bremenjen po pošiljki blaga ali vozovnice/datum razpoložljivosti storitve. V primeru naročnine se znesek knjiži v breme v skladu z sporočeno časovnimi roki.

    Plačilne metode Pay v [14] dnevih, Slice it in direktne bremenitve so na voljo le v primeru pozitivne bonitetne ocene. V ta namen v postopku naročila in ravnanju z vašim nakupom posredujemo vaše podatke za naslov in preverjanje kredita za Klarna. Ponujamo vam lahko le plačilne metode, ki so na voljo na podlagi rezultata preverjanja kredita.

    Splošne informacije o zdravilu Klarna in uporabniških pogojih po državah so na voljo na klarna.com. Vaši osebni podatki se obdelujejo v skladu z veljavnim pravom o varstvu podatkov in v skladu z informacijami iz izjave o zasebnosti Klarnas.

  • 5. pravica do odstopa od pogodbe in odprti nakup za 30 dni

    Pri nakupu blaga iz Hambedo AB so stranke upravičene uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe (pravico do vračila ali odpovedi pogodbe o nakupu) v skladu z vso ustrezno zakonodajo, kot je (2005:59) švedski zakon o pogodbah na daljavo (Distansavtalslagen) ali drugimi veljavnimi zakoni. To pomeni, da imate pravico preklicati nakup tako, da pošljete sporočilo Hambedo AB prek odobrenih kanalov v 14 dneh od dneva, ko ste prejeli postavko (to 14-dnevno obdobje je rok za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe).

    Poleg tega Hambedo AB ponuja odprto obdobje nakupa 30 dni.

    Če želite uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, se obrnite na Hambedo AB. Najlažji način za stik Hambedo AB je prek strani "vaš račun" na spletni strani Hambedo AB ' s. Na tej strani lahko ustvarite primer in pridobite povratno številko. Namen povratne številke je olajšati identifikacijo in
    aplikacijo za vašo vrnitev. Prav tako lahko obvestite Hambedo AB o vaši nameri, da odstopi od nakupa z izpolnitvijo, ki se uporabljajo od razpoložljivih iz Švedske potrošniške agencije (Konsumentverket). Ta obrazec je treba nato poslati v Hambedo AB. Obrazec lahko najdete tukaj:
    http://publikationer.konsumentverket.se/sv/publikationer/lagarregler/lagar/2angerblankett.html.
    Pošlji ta obrazec v Hambedo AB prek naslova, navedenega pod naslovom "kontakt" spodaj.

    Pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe je treba vse blago vrniti v Hambedo AB v 14 dneh od datuma, ko ste obvestili Hambedo AB o vaši nameri uveljavljanja te pravice.

    Znesek, ki ste ga plačali za blago, vključno z originalnimi stroški pošiljanja, se povrne v 14 dneh od trenutka, ko je družba Hambedo AB prejela obvestilo o vaši nameri za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, odvisno od dejstva, da je družba Hambedo AB v navedenem časovnem okviru prejela določen proizvod ali da je bil določen dokaz, da je bilo blago ustrezno poslano. Povrnjeni zneski se lahko izdajo z drugačno metodo kot metoda plačila, ki je bila prvotno uporabljena.

    Pravico imate, da blago pregledate v obsegu, potrebnem za določitev značilnosti ali funkcionalnosti omenjenega blaga. Vendar pa boste morda morali kompenzirati Hambedo AB za kakršno koli amortizacijo blaga, ki ga ta pregled pomeni. Takšno nadomestilo je lahko potrebno, če je bil proizvod
    uporablja ali ravna v večjem obsegu, kot je bilo potrebno za določitev njegovih lastnosti ali funkcionalnosti. To nadomestilo je lahko znesek celotne prodajne cene artikla.

    6. pritožbe

    V skladu s švedskim zakonom o potrošniškem prodaji (Konsumentköplagen) imate kot stranka pravico izdati pritožbo za obdobje treh (3) let po prejemu blaga. Hambedo AB spoštuje Švedsko potrošniško prodajno dejanje, poleg tega pa našim kupcem ponuja enoletno garancijo.

    Hambedo pregleda vsako pošiljko, preden jo odpremi. V primeru, da je artikel še vedno poškodovan ali je bil ob prihodu nepravilno odpremljen, se bomo obvezali, da boste napako odpravili brezplačno.

    Zamenjali bomo izdelke, za katere smo ugotovili, da so nepravilno odpremljeni ali poškodovani.

    V primeru veljavnega donosa bo Hambedo AB plačal stroške povratnega pošiljanja. Vendar, če ste naročili več blaga, kot tisti, ki ste ga vrnili, Hambedo ni odgovoren za ponovno financiranje celotnih stroškov dostave.

    V primeru spora sledimo priporočilom švedskega državnega odbora za potrošniške spore (allmänna reklamationsnämnden).

    7. osebni podatki

    Hambedo AB bo v povezavi s strankinih nalog ali spletnega obiska obdelali osebne podatke v skladu z vso veljavno zakonodajo o varstvu podatkov in našo politiko zasebnosti. Za več informacij o naši politiki zasebnosti/osebnih podatkov, prosimo, kliknite tukaj.

    8. garancija

    Hambedo AB prodaja vse izdelke z enoletno garancijo. Garancija izdelka velja za napake, ki se pojavijo med garancijskim obdobjem. Vaš račun/garancijski list je zaradi enostavnosti isti dokument. Ta dokument bo dobaviti s pošiljko kot del vašega naročila. Prosimo, da ta dokument
    se zahteva, da se sklicuje na garancijo ali za izdajo pritožbe.

    9. zamude pri dobavi

    Če pride do zamude glede dostave naročila, vas bomo obvestili po e-pošti. Stranke imajo pravico preklicati nakupe v primeru zamud pri dostavi. Storili bomo vse, kar je v naši moči, da izpolimo vaše naročilo. Obstajajo pa lahko okoliščine, zaradi katerih ni mogoče izpolniti odredbe, na primer ko naši dobavitelji ne morejo izpolniti svojih zavez do nas. V takih primerih si pridržujemo pravico, da se oprostimo vseh nadomestil kupcu glede zamud pri dostavi.

    10. opravičljive kršitve pogodbe (višja sila)

    Kršitev pogodbe je opravičljiva, če je zmožnost izpolnitve pogodbe ali dejavnosti, določene v njej, ovirana zaradi okoliščin, ki ne morejo vplivati na stranko. Te kršitve se nanašajo na dejavnosti, ki jih stranka ni mogla razumno upoštevati na splošno ali v času, ko je bila pogodba opravljena; Prav tako se nanaša na okoliščine, katerih posledic ni bilo mogoče razumno izogniti ali premagati. Primeri tega vključujejo (vendar niso omejeni na): vojne, naravne nesreče, stavke za delo, prometne nesreče, nemilostno vreme in požar.

    Če je ovira le začasna, je kršitev pogodbe opravičljiva tako dolgo, kolikor je to razumno glede na posledice ovire za oviranje zmožnosti stranke, da izpolni svoje pogodbene dogovore.

    Hambedo AB ne odgovarja za dodatne stroške zaradi zamud pri dostavi.

    11. naslov in pogoji sporazuma

    Hambedo AB
    Larsfridsvägen 9
    302 50 Halmstad
    Org No: 559048-2633
    DDV: SE559048263301

    E-post: info@hambedo.com

    Vrhunska kvaliteta na papir in okvirje
    Brezplačna dostava Za vsa naročila nad 39 €
    Unikatni umetniki Z vsega sveta
    100% Varno plačilo Varno plačilo s Klarno